مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 07:402023-12-20اقتصادي

شناسایی 30 واحد صنفی متخلف در بازار شب یلدای خراسان شمالی


معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی از شناسایی 30 واحد صنفی  متخلف در بازار شب یلدا خبر داد.

  - ایسنا/خراسان شمالی معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی از شناسایی 30 واحد صنفی  متخلف در بازار شب یلدا خبر داد.

  علی وفاخواه در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در هفته نخست بازرسی های انجام شده توسط 14 تیم بازرسی در مرکز استان و شهرستان ها 30 تخلف شناسایی و به تعزیرات معرفی شد.

به گفته وی، بازرسی از بازار شب یلدا از 22 آذر شروع شده و تا 30 آذر پیگیری می شود.

وفاخواه با اشاره به اینکه 14 گروه نظارت بر بازار شب یلدا را برعهده دارد، گفت: هفت گروه از این تعداد در بجنورد و هفت گروه دیگر در سایر شهرستان های استان نظارت ها را انجام می دهند.

وی هدف از اجرای این طرح را کنترل قیمت ها و مقابله با تخلفات احتمالی در عرضه کالاهای پر مصرف از جمله میوه، شیرینی، آجیل و خشکبار بیان کرد.

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی از مردم خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از کم فروشی، گرانفروشی، عدم درج قیمت ، عدم صدور فاکتور و یا الزام افراد به خرید کالا مراتب را با استفاده از سامانه 124 به اطلاع بازرسان اداره کل صنعت، معدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 30 واحد صنفی متخلف در بازار شب یلدای خراسان شمالی

شناسایی 30 واحد صنفی متخلف در بازار شب یلدای خراسان شمالی